sexta-feira, setembro 29, 2006

Mr. Adams

Zezé deve morrer de inveja dele:

One thing I'm sure of - is the way we make love
The one thing I depend on Is for us to stay strong
With every word and every breath I'm prayin'
That's why I'm sayin'…

Please forgive me - I know not what I do
Please forgive me - I can't stop loving you
Don't deny me - this pain I'm going through
Please forgive me - if I can´t stop loving you
Baby believe me - every word I say is true
Please forgive me - I can't stop loving you
Never leave me - I don´t know what I do
Please forgive me - I can´t stop loving you


É brega pra se lascar, mas.... Eu admito. Gosto pra caramba de Bryan Adams.


p.s.: Será que tem homem que realmente sente isso tudo ou eles cantam essas coisas pra elevar o ego das mal-amadas? Bem, a pergunta fica no ar.


Um ótimo fim de semana a todos e vejam se não fazem merda no domingo, PORFAVÔOO!!!!

Um comentário:

Anônimo disse...

priiima, gostei da música. é linda :) beijo xuxú :*